czwartek, 29 września 2011

20 lat później ...

ONET: Wałęsa przyznaje się do błędu. "Dzisiaj pan ma rację"

20 lat później ...

29.09.2011 15:29

"- Kiedy my już mamy ten kapitalizm, to ja zauważam, że on nie jest taki smaczny. Ja nie powinienem wybierać kapitalizmu. Popełniłem błąd. "

20 lat później dowiadueje sie 10 milionów Polaków, którzy tzw. "Solidarność" opłacali, że to nie było mądrze. Zrobiono ich po prostu w głupa.

Teraz nie potrzeba więcej Wałęsy, żeby Polaków robić w durniów, jest przecież cały POPiS tzw. partii "politycznych" SLD PSL PJN PaliKota (znęcanie nad zwierzętami) i innych cudości.

> http://pppolsku.blogspot.com/

Idźcie rodacy na pielgrzymkę i módlcie, może bóg się zlituje i da wam troszkę rozumu. Jak mówi przysłowie, gdy bóg chce kogoś pokarać, to mu rozum odbiera.

Ja nawet nie mam do Wałęsy żalu, mądrzejszy by sobie z tą bandą Geremków, Balcerowiczów i Suchockich nie poradził, a cóż dopiero taka prostacka kukiełka.

NIE WSZYSCY

29.09.2011 15:35


> Kłamstwu uwierzyli wszyscy.

Co prawda nie wszyscy, ale masy napewno no i naturalnie wszycy katolicy Jana Pawła II.

> http://pppolsku.blogspot.com/

W imię boże rujnujmy tę Polskę.

Do Hebrajczyka 

29.09.2011 15:49

Głosuj, głosuj, ale przed żydami z Wall Street (Rotschild, Rockef...) nikt was nie uratuje, tak jak w czasie 2 wojny. Nikt tak żarliwie nie wspierał Niemców, jak żydowski kapitał, przynajmniej do 1943. W Izraelu jest znowu 6 milionów.

Ale czy ty Hebrajczyku zrozumiesz te parę ogólnie znanych faktów ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz